loading...
gooshibaz
عباسی بازدید : 18 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

 سرانجام گلکسی نوت 10 سامسونگ و نوت 10 پلاس اینجا هستند. برای اولین بار، این شرکت دو نسخه از گوشی هوشمند غول پیکر خود را عرضه کرد

این تلفن ها شباهت های زیادی به یکدیگر دارند، اما تفاوت های مهمی در آنها وجود دارد. در اینجا به نکاتی که هنگام تصمیم گیری برای خرید کدام یک باید توجه کنید توجه کنید.

 

طراحی و صفحه نمایش

 Note 10 Plus بزرگ است. این صفحه نمایش دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی است و نه تنها از نوت 10 بلکه از هر نوت تا به امروز بزرگتر است.

در مقابل، نوت 10 در واقع کوچکتر از نوت 9 است و دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی است. این صفحه نمایش بسیار زیاد است و اگر از Note خود برای بازی، ویرایش ویدئو یا هنر استفاده می کنید، می تواند تفاوت ایجاد کند.

از سوی دیگر، کاربران معمولی ممکن است از مدل جمع و جورتر قدردانی کنند. نوت 10 حس یک گوشی غول پیکر و دست و پا گیر را ندارد. با وزن 5.93 اونس، بسیار سبک و راحت در دست است. پلاس فقط کمی سنگین تر است و 6.9 اونس است، اما من تفاوت را احساس می کنم. به عنوان فردی با دستان کوچک، من به سختی می توانم آن را نگه دارم - اکثر مردم نمی توانند از آن با یک دست استفاده کنند.

هر دو گوشی دارای صفحه نمایش پویا AMOLED+، HDR10+هستند که از جدیدترین شیشه گوریلا گلس Corning ساخته شده است. Note 10 Plus دارای صفحه نمایش با وضوح بالاتر است، با این حال، در 1،440 در 3،040 پیکسل در 1020 در 2،280 پیکسل نوت 10. اگر به دنبال آن هستید، ممکن است متوجه تفاوت شوید، اما اکثر مردم متوجه آن نمی شوند.

در نهایت، تفاوت های جزئی در دسترس بودن رنگ وجود دارد. هر دو نوت در رنگهای مشکی Aura، Aura White و Aura Glow مایل به زرد عرضه می شوند، اما تنها Note 10 Plus در رنگ آبی تیره موجود است. اگر با تلفن آبی کار کرده اید، نوت 10 پلاس حرکت شماست.

 

دوربین ها

سامسونگ در سنسورها و لنزهای موجود در گلکسی اس 10 خود در نوت 10 و 10 پلاس سیلی زد. به عبارت دیگر، این گوشی ها دارای دوربین های عالی هستند.

در هر دو دستگاه، یک آرایه دوربین سه گانه در پشت پیدا خواهید کرد. یک لنز فوق عریض 16 مگاپیکسلی با میدان 123 درجه، یک لنز واید 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر دریافت می کنید. در جلو یک دوربین 10 مگاپیکسلی وجود دارد.

نوت 10 پلاس دارای یک سنسور اضافی است که به ایجاد افکت عمق در حالت عمودی کمک می کند. به غیر از این، هر دو دوربین دارای ویژگی های پیشرفته یکسانی هستند، از جمله حالت فوکوس زنده که در هنگام فیلمبرداری بر روی سوژه ها تمرکز می کند.

بزرگنمایی

ویژگی In -Mic که صدای پس زمینه را هنگام ضبط صدا فیلتر می کند.

تا زمانی که نتوانیم هر دو گوشی را با دقت بیشتری آزمایش کنیم، نمی توانیم به طور قطعی با تفاوت کیفیت عکس صحبت کنیم. اما مگر اینکه شما نیاز به عکاسی پرتره های سطح بالا داشته باشید، سنسور اضافی به هیچ وجه مقیاس را به نوبه خود تغییر نمی دهد. دوربین هر دو گوشی درجه یک است.

مشخصات و عملکرد

هر دو گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 855 کوالکام هستند (نباید با نسخه ارتقا یافته 855+ که برخی از پرچمداران رقیب، از جمله Asus ROG را تغذیه می کند) اشتباه گرفت.

نوت 10 پلاس در سه زمینه متمایز می شود. اول، RAM: Note 10 Plus دارای 12 گیگابایت رم است، در حالی که Note 10 فقط 8 گیگابایت دارد. از نظر تئوری، این بدان معناست که شما بهتر می توانید چند کار را انجام داده و برنامه ها را در پس زمینه با Note 10 Plus اجرا کنید. با این حال، مگر اینکه تلفن فعلی شما عقب افتاده باشد یا مجبور شوید برنامه ها را مجدداً باز کنید، 8 گیگابایت RAM به احتمال زیاد برای شما کافی است. از نظر زمینه، iPhone XS Max و Pixel 3 XL هر دو فقط 4 گیگابایت رم دارند، در حالی که نوت 9 دارای 6 گیگابایت است. 

متمایز کننده دوم: ذخیره سازی. این ناحیه ای است که نوت 10 ارتقاء یافته نسبت به نوت 9 است: 256 گیگابایت حافظه دارد، در حالی که مدل اصلی نوت 9 فقط 128 گیگابایت داشت. با این حال، نوت 10 فاقد شکاف کارت MicroSD است، بنابراین با 256 گیگابایت دریافتی گیر کرده اید.

نوت 10 پلاس در دو نسخه 256 و 512 گیگابایتی عرضه می شود. همچنین دارای یک شکاف MicroSD است، به این معنی که اگر مایل بودید می توانید تا یک ترابایت فضای ذخیره سازی به آن اضافه کنید. من تصور می کنم 256 گیگابایت برای بیشتر افراد فضای ذخیره سازی کافی است - اما اگر به بیشتر از این مقدار نیاز دارید، نوت 10 پلاس را تهیه کنید.

در نهایت، Note 10 Plus تنها مدلی است که با 5G سازگار است. با این حال، توجه داشته باشید که Note 10 Plus 5G 1299 دلار برای 256 گیگابایت و 1399 دلار برای 512 گیگابایت هزینه دارد و منحصر به فرد Verizon است. برخلاف نوت 10 پلاس معمولی، به رنگ آبی موجود نیست.

 

عمر باتری

نوت 10 پلاس دارای بزرگترین باتری در بین پرچمداران سامسونگ است که دارای 4300 میلی آمپر ساعت است. باتری کوچکتر نوت 10 نه تنها از نوت 10 پلاس، بلکه سلف خود نوت 9 نیز تنها 3500 میلی آمپر ساعت است.

این بدان معناست که ما می توانیم انتظار داشته باشیم که نوت 10 بیشتر دوام بیاورد، اما تا زمانی که فرصتی برای آزمایش هر دو به دست نیاوریم، نمی توانیم بگوییم. از نظر دید، نوت 9 با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی حدود 11.5 ساعت دوام آورد، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که نوت 10 کمی کمتر دوام بیاورد و نوت 10 پلاس کمی بیشتر دوام بیاورد.

قیمت گذاری و  نتیجه گیری

بدون شک بزرگترین تفاوت این دو گوشی قیمت آن است.

گلکسی نوت 10 949 دلار تخفیف از 999 دلار نوت 9 دارد. نوت 10 پلاس برای نسخه 256 گیگابایتی 1099 دلار، برای نسخه 512 گیگابایتی 1،199 دلار و برای مدل هایی با 5G به ترتیب 1،299 و 1399 دلار قیمت دارد.

حدس من این است که اکثر خریداران بین نسخه 949 دلاری نوت 10 و نسخه های 1099 دلار یا 1،199 دلار نوت 10 پلاس را انتخاب می کنند. و نمی توان انکار کرد که Note 10 Plus دارای تعدادی پیشرفت است. س questionالی که برای شما مطرح می شود این است: ارزش این پیشرفت ها چقدر است؟

بگذارید واضح باشیم: نوت 10 در واقع نوت 10 نیست. نوت 10 پلاس نوت 10 واقعی است. این از هر نظر پیشرفتی نسبت به نوت قبلی، نوت 9 دارد. گوشی ای که سامسونگ آن را Note 10 نامگذاری کرده است واقعاً Note 10e است: ارزانتر از Note 9 است و در حالی که در برخی از دسته ها (حافظه، پردازنده، ویژگی های S-Pen) ارتقا یافته است، در برخی دیگر (از جمله باتری، تنزل یافته است). وضوح صفحه نمایش و قیمت).

مجموعه گلکسی نوت همیشه برای کاربران قدرتمند بوده است. مشتری هدف Note می داند که چه مقدار RAM در گوشی، وضوح صفحه نمایش و اندازه باتری وجود دارد. کاربر قدرتمند در حال گرفتن عکس های اکشن، فیلمبرداری و ویرایش ویدئو، بازی و استفاده از تمام ویژگی های شگفت انگیز واقعیت افزوده است که قلم S ارائه می دهد.

اگر شما یکی از این کاربران هستید، در حال ارتقاء از Note 9 هستید و می خواهید پرچمدار بزرگ بعدی سامسونگ باشید، باید Note 10 Plus را دریافت کنید. اگر شما فردی هستید که 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی اضافی، 4 گیگابایت RAM اضافی، 5G، لنز دوربین فانتزی یا نیم اینچ فضای اضافی روی صفحه نمایش تفاوت زیادی ایجاد می کند، نوت 10 پلاس ممکن است چند صد دلار اضافی ارزش داشته باشد.

با این حال، من ادعا می کنم که این برای اکثر مردم صدق نمی کند. اگر بیشتر از تلفن خود برای پیامک استفاده می کنید،

، استوری های اینستاگرام و بازی گاه به گاه Words With Friends، نیازی به 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی ندارید. نیازی به باتری 4300 میلی آمپر ساعتی ندارید. رزولوشن صفحه نمایش و رم نوت 10، اگرچه بهترین چیزی نیست که سامسونگ ارائه می دهد، اما احتمالاً برای شما بسیار مناسب خواهد بود. استوری های اینستاگرام شما همچنان عالی به نظر می رسند.

برای اکثر مردم، نوت 10 پلاس پاداش ارائه می دهد، اما ضروری نیست. شما باید تصمیم بگیرید که آیا این پاداش ها 150 دلار یا 250 دلار ارزش دارند - برای من و بسیاری دیگر، آنها نیستند، اما ممکن است برای شما باشد.

برچسب ها سامسونگ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 137
  • بازدید کلی : 709