loading...
gooshibaz
عباسی بازدید : 16 دوشنبه 08 شهریور 1400 نظرات (0)

با نگاهی به لیست مشخصات ، Galaxy S21 همه چیزهایی را که ممکن است از یک گوشی پرچمدار در سال 2021 به آن نیاز داشته باشید ، دارد:

دارای صفحه نمایش عمدتا بدون حاشیه 6.2 اینچ در 120Hz ، سه دوربین پشتی و اندروید 11 از همان ابتدا اجرا می شود. این اولین تلفن است که از پردازنده Exynos 2100 سامسونگ استفاده می کند ، که سرعت سریعتر و بهبود کارایی را نسبت به تراشه پرچمدار قبلی نوید می دهد.

 

بررسی Samsung Galaxy S21: قیمت و رقابت

Galaxy S21 در زمان عرضه نسبت به Galaxy S20 سال گذشته هزینه کمتری دارد. با 769 پوند ، آخرین پرچمدار سری S سامسونگ 31 پوند ارزان تر از مدل قبلی است ، که ظاهراً مبلغ زیادی به نظر نمی رسد ، اما این قیمت پایین جدید برای هر کسی که کیف پول خود را با دقت بیشتری دنبال کند ، خبر خوشایندی است.

در مورد ایده کلی قیمت قرارداد ، مدل 128 گیگابایتی ماهانه 54 پوند در EE بدون هزینه اولیه و 40 گیگابایت داده هزینه دارد. این دستگاه همچنین دارای یک جفت هدفون بی سیم واقعی Galaxy Buds Live است.

اگر درآمد یکبار مصرف بیشتری دارید ، Galaxy S21 Plus را نیز باید در نظر بگیرید ، اگرچه با 180 پوند اضافی فقط یک صفحه نمایش کمی بزرگتر (6.7 اینچ) و یک باتری بزرگتر (4800 میلی آمپر ساعت به جای 4000 میلی آمپر ساعت) دریافت می کنید. Galaxy S21 Ultra در بالای مقیاس قرار دارد ، اما برای امتیاز استفاده از صفحه نمایش WQHD+ ، دوربین 108 مگاپیکسلی و 12 گیگابایت RAM ، باید 1،149 پوند هزینه کنید. آخ.

رقیب آشکار آن گوشی های رده بالای اپل است. iPhone 12 شاید رقیب اصلی Galaxy S21 باشد و قیمت آن از 799 پوند برای مدل 64 گیگابایتی شروع می شود - نسخه 128 گیگابایتی آن 849 پوند هزینه دارد.

رند سامسونگ (SAMSUNGدر ایران نه تنها برای خرید گوشی، بلکه برای بسیاری از لوازم الکترونیکی به خوبی شناخته شده است. یکی از اصلی ترین دلایل استقبال خریداران گوشی سامسونگ را می توان استفاده از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا در رابطه موبایل و رنج قیمت متنوع و در عین حال مناسب گوشی سامسونگ دانست. به همین دلیل است که بسیاری از خریداران گوشی، همواره به دنبال جدیدترین گوشی سامسونگ و اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ هستند تا بتوانند آنها را با یکدیگر و با سایر برند ها مقایسه کرده و سپس بهترین گوشی موبایل را خریداری کنید.

در این مقاله با ما همراه باشید تا پرچمدار ساینسونگ یعنی Samsung Galaxy S21 را بررسی کنیم.

 

بررسی Samsung Galaxy S21: طراحی و ویژگی های کلیدی

با شروع همه چیز ، بارزترین تفاوت این است که Galaxy S21 ، S21 Plus و S21 Ultra ، همه دارای طراحی جدیدی برای سال 2021 هستند. بدنه دوربین عقب "Contour Cut" که به صورت عمودی قرار گرفته است ، به زیبایی در سمت چپ قسمت پشتی گوشی قرار گرفته است. با گوشه های خمیده که به زیبایی با قاب فلزی گوشی ترکیب می شوند. این گوشی ظاهری بسیار چشمگیر به کاربر می بخشد و به تلفن کمک می کند تا از تعداد کپی های فعلی آیفون متمایز شود.

گلکسی S21 دارای یک مات در پشت نیز می باشد و همچنین دارای دو رنگ جدید "Phantom Violet" است-که می توانید در تصاویر این بررسی مشاهده کنید. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، پنل پشتی گوشی از پلاستیک ساخته شده است ، اگرچه با روکش مات مطمئناً ارزان به نظر نمی رسد.

سایر موارد بسیار استاندارد هستند: دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست گوشی کنار هم قرار گرفته اند و سینی دو سیم کارته در پایین در کنار درگاه شارژ USB-C و کوره بلندگوی انفرادی قرار دارد. گلکسی S21 دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است که به شما امکان می دهد تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب غوطه ور شوید.

 

همانند قبل ، Galaxy S21 دارای یک حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش است که در قسمت پایین صفحه قرار دارد و طبق گفته سامسونگ 1.7 برابر بزرگتر از گوشی های قبلی سامسونگ است. این نیز در یک چشم بر هم زدن قفل گوشی را باز می کند ، اگرچه اگر دوست ندارید در زمستان دستکش های خود را بردارید ، Galaxy S21 نیز از قفل گشایی صورت پشتیبانی می کند - که متاسفانه در صورت پوشیدن خوب کار نمی کند. ماسک صورت.

در واقع ، Galaxy S21 تقریباً همه چیز را دارد. مانند نوت 20 ، از اتصالات 5G به صورت استاندارد پشتیبانی می کند (دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید) ، همچنین از Wi-Fi 6 و بلوتوث 5. دارای شارژ بی سیم 15 واتی و PowerShare بی سیم است که به شما امکان می دهد دستگاه های سازگار را شارژ کنید مانند Galaxy Buds یا Galaxy Watch 3 با قرار دادن آنها به سادگی در پشت گوشی.

 

تنها چیزی که در آن وجود ندارد شیار کارت microSD است ، به این معنی که 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه داخلی تنها چیزی است که شما دریافت می کنید. این ناامید کننده است ، اگرچه فضای ذخیره سازی ارائه شده برای اکثر مردم کافی است.

 

چیزی که برایم سخت است قبول کنم این است که شارژر را از جعبه خارج کنم. برگرفته از دفترچه راهنمای اپل ، Galaxy S21 دارای تنها یک کابل شارژ (USB-C به USB-C) در جعبه است. این یک چرخش کامل از شرکتی است که تصمیم اپل برای حذف شارژر خود را فقط سه ماه پیش ، در زمان راه اندازی نوت 20 به سخره گرفت.

چرا سامسونگ این کار را کرده است؟ خوب ، می گوید اکثر مصرف کنندگان آن قبلاً دارای دوشاخه شارژ هستند و بنابراین با هر ارتقا نیازی به یک پلاگین جدید ندارند. با این حال ، من فکر می کنم اکثر صاحبان قبلی سامسونگ فقط دارای دوشاخه USB-A به USB-C هستند ، بنابراین برای استفاده از کابل جدید ، مجبورند از وب سایت سامسونگ یک شارژر جدید بخرند. یک نگاه بدبینانه تر این است که این فقط یک روش جدید برای کسب درآمد بیشتر از سامسونگ است.

 

بررسی سامسونگ گلکسی S21: صفحه نمایش

صفحه Galaxy S21 که از مورب 6.2 اینچ کشیده شده است ، همان اندازه مدل قبلی است و از رزولوشن FHD+ (2،400 1، 1،080) استفاده می کند. Galaxy S21 از پنل Dynamic AMOLED 2x سامسونگ نیز استفاده می کند ، به این معنی که از حداکثر نرخ تازه سازی 120 هرتز در بازی ها و برنامه های پشتیبانی شده پشتیبانی می کند.

در آزمایش ، دقت رنگ sRGB گلکسی S21 با میانگین Delta E 2.08 و پوشش 95.8 in در تنظیمات "طبیعی" گوشی تأثیرگذار بود. حداکثر روشنایی با تنظیم روشنایی خودکار به 652cd/m2 رسید و من هنگام مشاهده محتوای HDR حداکثر روشنایی 1100 cd/m2 را اندازه گیری کردم. در این هیچ شکی وجود ندارد ، هر آنچه که تصمیم به تماشا ، خواندن یا مرور دارید ، صفحه Galaxy S21 کاملاً عالی است.

 

بررسی سامسونگ گلکسی S21: عملکرد و عمر باتری

در مورد مشخصات داخلی Galaxy S21 ، از پردازنده Exynos 2100 سامسونگ در انگلستان استفاده می کند (مدل آمریکایی از Snapdragon 888 استفاده می کند). پس از Apple و Huawei در پایان سال گذشته ، Exynos 2100 دارای حداکثر سرعت کلاک 2.9 گیگاهرتز است و اولین چیپست موبایل سامسونگ است که با فرایند ساخت 5 نانومتر ساخته شده است. Galaxy S21 همچنین دارای یک حافظه سالم 8 گیگابایت رم است.

بررسی Samsung Galaxy S21: دوربین ها

خوانندگان چشم عقاب ممکن است متوجه شده اند که سخت افزار دوربین گلکسی S21 تقریباً مشابه گوشی قبلی است ، نه این که لزوماً چیز بدی باشد.

 

برای افراد ناآگاه ، این بدان معناست که شما دارای یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی (f/1.8) هستید که توسط یک واحد فوق عریض 12 مگاپیکسلی (f/2.2) و یک زوم تله فوتو 64 مگاپیکسلی (f/2.0) با 10 مگاپیکسل (f/) پشتیبانی می شود. 2.2) دوربین سلفی تعبیه شده در شکاف حفره ای در بالای صفحه.

مانند گذشته ، تفاوت هایی در نرم افزار دوربین وجود دارد. Galaxy S21 دارای مجموعه ای از حالت های جدید عکسبرداری از جمله "8K Video Snap" است که به شما امکان می دهد از یک فیلمبرداری 8K یک عکس ثابت بگیرید ، و همچنین "نمای کارگردان" ، که نمای مستقیم هر سه دوربین را نمایش می دهد. هنگام ضبط ، لنزها به شما امکان می دهند با یک ضربه ساده بین آنها جابجا شوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 135
  • بازدید کلی : 707